Teknolojik gelişmeler ışığında sürekli hızlanan ve kolaylaşan günümüz dünyasında, her konuda olduğu gibi alışverişlerimizde, aldığımız hizmetlerde hız ve kolaylık arıyoruz. Hizmet sunan firmaların da müşterilerin bu talep ve beklentilerine karşılık verebilmesi için müşteriye karşı yaklaşımlarını özelleştirmesi ve müşteri için kolaylıklar sağlaması gerekiyor. Tam olarak bu noktada hiper-kişiselleştirmenin önemi ve faydaları ortaya çıkıyor.
Hiper-kişiselleştirme resmi tanımı ile “Bir markanın müşterilerinden elde edeceği davranışsal ve gerçek zamanlı verileri birleştiren sürecin tamamıdır”. Bu süreç sayesinde markalar özelleşmiş bir pazarlama stratejisi oluşturabilmektedir. Bu statejilerin oluşturulması ve uygulanması adına oluşturulan kayıt platformaları, müşterilerin işlemlerini ve hareketlerini takip ederek onlara ilgilendikleri ürünleri sunan telefon uygulamaları ve web siteleri, elde edilen verilerin modellenmesi ve kayıtların tutularak anlamlandırılması ile firmalar amaçlarına uygun hareket edebilirler.
ESAS Gayrimenkul ve Partner Republic olarak bizim amacımız müşterilerimizin geçmiş ve anlık verilerini dikkate alarak müşterilerimize hızlı, kullanışlı, kolay ve özelleşmiş bir müşteri deneyimi sunmaktır. Bu müşteri deneyimini sunabilmek için müşterilerin hem mağazadaki hem de web sitesindeki ve telefon uygulamasındaki hareketlerini, onların izin verdiği ölçüde kayıt altına alarak onlara nasıl daha iyi hizmet verebileceğimizi tasarlıyor ve sadece onların istek ve tercihlerine özel bir hizmet sunmak için harekete geçiyoruz. Müşteri yolculuğunun bu şekilde tasarlanması, müşterilerin ihtiyaçlarını daha iyi karşılayan, daha kullanışlı ve daha kaliteli bir müşteri yolculuğu sunulmasını böylece firma-müşteri bağının güçlenmesini sağlıyor.
YAZAN:
DEMET YARKIN - PARTNER REPUBLIC GENEL MÜDÜRÜ